Eva-Lotta kunstiäri

1. Ostukorv

  • Ostukorv sisaldab Teie poolt ostmiseks valitud tooteid.
  • Ostukorvi sisu näete paremal pool servas olevas kastis või valides ülemisest menüüst lingi "Ostukorv".

2. Toote valimine ostukorvi

  1. Valige E-poe kataloogist sobiv toode.
  2. Määrake sobiv toodete hulk lahtris nimega "Ostukorvis". Toode lisatakse seejärel automaatselt ostukorvi, mis kajastub paremal pool olevas ostukorvi kastis.

3. Toote koguse muutmine ostukorvis

Variant 1
  1. Klikkige paremal ostukorvi kastis toote nimele, mille kogust soovite muuta.
  2. Muutke toote juures lahtri "Ostukorvis" kogust ning toote kogus ostukorvis muudetakse automaatselt.
Variant 2
  1. Valige ülemisest menüüst link "Ostukorv".
  2. Määrake soovitud toote juures uus kogus.

4. Toote eemaldamine ostukorvist

Variant 1
  1. Klikkige paremal ostukorvi kastis toote nimele, mida soovite ostukorvist eemaldada.
  2. Muutke toote juures lahtri "Ostukorvis" koguseks 0 (null) ning toode kustutatakse automaatselt ostukorvist.
Variant 2
  1. Valige ülemisest menüüst link "Ostukorv".
  2. Eemaldage ostukorvist soovitud toode, klikkides lingil "kustuta".

5. Tellimuse vormistamine

  1. Vajutage parempoolses ostukorvi kastis nupule "Vaata ostukorvi" või valige ülemisest menüüst link "Ostukorv".
  2. Vajutage all paremas servas olevale nupule "Vormista tellimus".
  3. Täitke postipaki saatmiseks vajalike isiku- ja aadressiandmete vorm ning valige Teile sobiv saatmisviis.
  4. Vajutage all paremas servas olevale nupule "Edasi".
  5. Teile kuvatakse veel kord tellimuse ning Teie poolt sisestatud paki saatmiseks vajalikud andmed. Palun kontrollige need üle ning kui kõik andmed on õiged, vajutage nupule "Kinnita tellimus".
  6. Tellimus on saadetud. Teile kuvatakse arve, mis saadetakse ühtlasi ka Teie meiliaadressile. Kui soovite arve välja printida, vajutage üleval joone all ja arve numbri kohal olevale nupule "Prindi".

6. Tellimuse eest tasumine

  • Arve tasumise andmed:
    Arve saaja: Azul OÜ
    A/A: EE252200221025465593 (Swedbank)
    NB! Palun märkige tasumisel selgitusse arve number!
  • Arve tasumiseks on aega 5 päeva. Tasumata jätmise korral arve tühistatakse.

7. Tellimuse täitmine

  • Tellimuse täitmisega alustame peale arve tasumist.

8. Kauba saatmine

Kauba kättetoimetamise viisid Eesti piirides on järgnevad:
  • SmartPOST, hind 3.80 €.
    SmartPOSTi pakiautomaat on "iseteeninduslik postkontor". Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja õhtul kaua avatud. Paki saabumisel automaati saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum uksekoodiga.

  • Tähtstandardpakk (Eesti Post), hind 3.80 €.
    Enne postkontori postivahetust postitatud standardpakkide keskmine kättetoimetamisaeg saaja elukohajärgsesse postiasutusse on postitamispäevast ülejärgmisel tööpäeval. Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt järgmisel tööpäeval.

  • ELS Pluss kullerteenus, hind 6.90 €.
    ELS Pluss on kogu Eestit kattev kullerteenus, mille raames viiakse saadetis saajale kohale otse koju. Saajale helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik (sõltuvalt piirkonnast kella 8.00–20.00-ni).

  • Kaubale on võimalik ise järele tulla. Asume Pärnus De Lange Kaubamajas aadressil Pikk 11.
Transpordi hind on fikseeritud ning ei sõltu paki kaalust ega suurusest.

Kui soovite tellida kaupa välismaale, kirjutage aadressile info (at) kunstitarbed.ee.

9. Kauba vastuvõtmine

  • Tähtmaksikirjana või kulleriga saadetud kaup antakse Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist palun vaadake pakend üle ja väliste vigastuste ilmnemisel kontrollige üle ka paki sisu. Vigastused palume märkida kulleri või postipaki saatelehele.

10. Tellimuse tühistamine

  • Arve tasumata jätmise korral tühistatakse tellimus automaatselt peale 5 päeva möödumist.
  • Kui kauba eest ei ole veel tasutud, siis võite tellimuse tühistamiseks saata ka vastava sisuga e-maili aadressile info (at) kunstitarbed.ee.

11. Kauba tagastamine

  • 11.1 Teil on õigus kaup tagastada 6 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • 11.2 Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning tagastamisavaldus peab olema kunstitarbed.ee-le saadetud kirjalikult meiliaadressil info (at) kunstitarbed.ee või kontaktaadressil 14 päeva jooksul.
  • 11.3 Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 6 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Azul OÜ-le.
  • 11.4 Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul p11.5.
  • 11.5 Kunstitarbed.ee tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).